E-OGROD.COM.PL - TECHNIKA BASENOWA, SAUNY

Skontaktuj się z nami już dziś!

Skontaktuj się!
do kasy suma: 0,00 zł
Reklamacje i zwroty

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:

A) konsumentem

albo

B) osobą fizyczną, dla której umowa, jaką z nami zawarłeś, jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego

- co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.

Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: zamowienia@e-ogrod.com.pl.

Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.

Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się od objęcia towaru w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniego towaru, partii lub części.

Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

Zwracany towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Bystrzańska 45/20, 43-300 Bielsko-Biała, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Dokonane przez Ciebie płatności zwrócimy Ci niezwłocznie na zasadach wskazanych w Regulaminie sklepu, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Jeśli nie zaproponowaliśmy, że sami odbierzemy od Ciebie towar – możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jego odesłania - w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:

  • w której przedmiotem świadczenia jest towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według Twojej specyfikacji lub służący zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;
  • w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
  • w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

 

Reklamacje

Poniższe treści mają zastosowanie do tzw. kupującego uprzywilejowanego. Jeśli nim nie jesteś, zajrzyj do naszego Regulaminu sklepu, aby uzyskać szczegółowe informacje na temat reklamacji.

W przypadku gdy niewłaściwie zrealizujemy zawartą z Tobą umowę, występuje problem z produktem, masz prawo złożyć reklamację - najlepiej na adres e-mail: zamowienia@e-ogrod.com.pl lub drogą pocztową na adres ul. Bystrzańska 45/20, 43-300 Bielsko-Biała.

Co do zasady, ponosimy odpowiedzialność za brak zgodności towaru z umową, istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.

Na podstawie przepisów ustawy o prawach konsumenta możesz w takiej sytuacji żądać:

a) wymiany towaru

lub

b) naprawy towaru.

W niektórych przypadkach możesz też:

a) odstąpić od umowy

lub

b) złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny

- szczegóły w tym zakresie znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.

 

Uwaga: Podczas składania reklamacji należy:

1. Opisać dokładnie problem,

2. Dodać zdjęcia zamontowanego produktu np. instalacja basenowa z produktem,

3. Dodać fakturę zakupu.

Po otrzymaniu zgłoszenia będziemy się z Państwem kontaktować.

Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Bystrzańska 45/20, 43-300 Bielsko-Biała -  po wcześniejszym uzgodnieniu.

 

Reklamacje transportowe

UWAGA !!! BARDZO WAŻNA INFORMACJA !!!

Prosimy o sprawdzenie przesyłki w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia sprzętu/produktu należy, w momencie odbioru przesyłki, w obecności przedstawiciela firmy spedycyjnej, spisać protokół szkody oraz skontaktować się z naszą firmą  kom. 731 753 950 . W przeciwnym przypadku zastrzegamy sobie możliwość nie uznania reklamacji transportowych. Protokół szkody należy wysłać na maila info@e-ogrod.com.pl

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium